Oferty pracy

SENIOR CONSULTANT CORPORATE & FINANCE

Region Warszawa
Branża Finance & Accounting
Wynagrodzenie 180 000 - 210 000 PLN net OTE earnings first year
Nr referencyjny F&A/WAW/AN/07/2018
Znajdź inne oferty pracy »

As a Senior Consultant you will be recruiting  within the banking, insurance and finance sector. We are looking for Consultants who are proactive and driven to achieve greatness in a high performance environment.

 

YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR

  • Sourcing, screening and reviewing suitable candidates for clients’ vacancies
  • Negotiating and signing of contracts with key clients
  • Arrange interviews and negotiate job offers
  • Development and maintaing relationships with clients to ensure ongoing business
  • This position is reporting directly to Managing Director

 

 

WE ARE LOOKING FOR SENIOR CONSULTANTS THAT HAVE

  • At least 3-5 years of professional experience gained in recruitment industry at consultant level
  • Knowledge of proactive acquisition of new strategic Clients, sales of recruitment  & services projects in CEE Region
  • PROVEN TRACK RECORD OF SUCCESSFUL SALES RESULTS WITHIN CORPORATE FINANCE BUSINESS
  • Experience in negotiating and signing of all department agreements
  • The ability to build, retain and grow a successful professional business
  • Goal-oriented and sense of duty attitude
  • Confidence and are an excellent communicator who can build up superior relationships with candidates and clients
  • Fluent knowledge of English (both spoken & written)

 

 

RELYON WILL PROVIDE

  • Attractive base salary and commision system: 180 000 – 210 000 PLN net OTE earnings first year
  • Fast track promotion based on merit and a competitive salary package
  • Excellent professional development opportunities in developing business
  • The unique know-how established both by recruitment professionals and specialists having expert knowledge in consulting area
  • Environment open for new ideas
  • Perfect working conditions (system of benefits, high standard office);
  • An intense training program to make sure all new comers are fully equipped to build a successful career with us.
  • Sailing trips, integration and great people to work with
Osoby zainteresowane prosimy o wstawienie do swojego CV zgód zawartych w pkt 1 i 2 poniżej. Trzecia zgoda ma charakter opcjonalny.

1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści załączonego CV oraz dodatkowych danych dobrowolnie podanych przeze mnie w procesie rekrutacyjnym, przez Relyon Recruitment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. oraz Relyon IT Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., obie z siedzibą w Warszawie 02 – 583, przy ul. Wołoskiej 9, w celu przedstawiania ofert dotyczących zatrudnienia oraz przeprowadzania procesów rekrutacyjnych.

2. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych klientom Relyon Recruitment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. oraz Relyon IT Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., obie z siedzibą w Warszawie 02 – 583, przy ul. Wołoskiej 9, na potrzeby prowadzonych procesów rekrutacyjnych.

3. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Relyon Recruitment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. oraz Relyon IT Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., obie z siedzibą w Warszawie 02 – 583, przy ul. Wołoskiej 9, w celach marketingowych polegających na wysyłaniu na wskazany przeze mnie adres e-mail newslettera.

Współadministratorami danych osobowych są Relyon Recruitment Sp. z o.o. Sp.k. i Relyon IT Services Sp. z o.o. Sp.k. Pełną treść obowiązku informacyjnego znajdziesz w naszej polityce prywatności

Informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać przesłana za pośrednictwem strony internetowej tutaj lub wysłania na adres e-mail: rodo@relyon.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.