Oferty pracy

Asystent / Asystentka Biura

Region Wrocław
Branża Finance & Accounting
Wynagrodzenie 4 000 brutto miesięcznie
Nr referencyjny FA/AN/ABWRO
Znajdź inne oferty pracy »

Do Naszego nowego biura we Wrocławiu poszukujemy energicznej osoby, która poskromi raportowanie, pomoże w zapanowaniu nad dokumentami, dzielnie stawi czoła codziennym wyzwaniom administracyjnym i wsparciem w prawidłowym funkcjonowania biura.

 

Jeśli jesteś gotowy | gotowa na dołączenie do prężnie rozwijającego się zespołu  & nie boisz się wyzwań zapraszamy !

 

Główne zadania:

  • wsparcie w sprawnym zarządzaniu biurem
  • organizacja korespondencji (również elektronicznej) oraz przesyłek kurierskich
  • kontakt z usługodawcami
  • wykonywanie zadań „ad hoc” wynikających z bieżących potrzeb i pojawiających się sytuacji
  • przygotowywanie zestawień, raportów i innych dokumentów
  • archiwizowanie dokumentów
  • pomoc administracyjna w organizacji spotkań i innych wydarzeń
  • pomoc w przygotowaniu i przekazywaniu dokumentów do centrali
  • pomoc w zapewnieniu administracyjnego wsparcia dla pozostałych osób zatrudnionych w firmie
  • utrzymanie porządku i estetycznego wyglądu przestrzeni biurowej oraz nadzór nad pracami firmy sprzątającej

 

Oczekujemy:

  • min. rocznego doświadczenia w pracy biurowej
  • bardzo dobrej znajomości MS Excel
  • dobrej znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • sumienności i dobrej organizacji pracy dokładności
  • nastawienia na rozwój
  • mile widziana znajomość języka angielskiego

 

Oferujemy:

  • brak korporacyjnej atmosfery pracy, luźne i przyjacielskie relacje ze współpracownikami
  • indywidualne podejście do pracownika i jego rozwoju
  • elastyczną formę zatrudnienia
  • elastyczne godziny pracy
Osoby zainteresowane prosimy o wstawienie do swojego CV zgód zawartych w pkt 1 i 2 poniżej. Trzecia zgoda ma charakter opcjonalny.

1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści załączonego CV oraz dodatkowych danych dobrowolnie podanych przeze mnie w procesie rekrutacyjnym, przez Relyon Recruitment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. oraz Relyon IT Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., obie z siedzibą w Warszawie 02 – 583, przy ul. Wołoskiej 9, w celu przedstawiania ofert dotyczących zatrudnienia oraz przeprowadzania procesów rekrutacyjnych.

2. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych klientom Relyon Recruitment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. oraz Relyon IT Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., obie z siedzibą w Warszawie 02 – 583, przy ul. Wołoskiej 9, na potrzeby prowadzonych procesów rekrutacyjnych.

3. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Relyon Recruitment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. oraz Relyon IT Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., obie z siedzibą w Warszawie 02 – 583, przy ul. Wołoskiej 9, w celach marketingowych polegających na wysyłaniu na wskazany przeze mnie adres e-mail newslettera.

Współadministratorami danych osobowych są Relyon Recruitment Sp. z o.o. Sp.k. i Relyon IT Services Sp. z o.o. Sp.k. Pełną treść obowiązku informacyjnego znajdziesz w naszej polityce prywatności

Informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać przesłana za pośrednictwem strony internetowej tutaj lub wysłania na adres e-mail: rodo@relyon.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.