Oferty pracy

Office Assistant (German/French)

Region Kraków/Katowice
Branża Finance & Accounting
Nr referencyjny AG/OS/KRK/FA2018
Znajdź inne oferty pracy »
Responsibilities
  • Performing general office clerk duties and errands,
  • Constant usage of foreign languages,
  • Creating, maintaining, and entering information into databases,
  • Updating paperwork, maintaining documents and word processing,
  • Developing and maintaining effective working relationships,
  • Providing high quality customer service.

 

Desired Skills
  • Fluent knowledge of German/French,
  • University degree (or undergraduate),
  • Excellent organizational and time management skills,
  • Excellent written and verbal communication skills.

 

We offer
  • Competitive salary,
  • Comprehensive Benefits Package,
  • Possibility to work in an international, fast paced environment of professional business area,
  • Development of language skills.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania, znajdujący się na górze strony.

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.).”

Bardzo dziękujemy za wszystkie aplikacje. Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.