Oferty pracy

Client Onboarding Analyst

Region Warszawa
Branża SSC / BPO
Wynagrodzenie 6000 - 8000 tys. zł
Nr referencyjny RPO/MW/COA/04.2018
Znajdź inne oferty pracy »

For our Client, a leading financial institution in banking business area, we are looking for Candidates who would like to support newly created processes of onboarding corporate Customers within EMEA.

 

Location: Warsaw, City Centre

 

Responsibilities:

  • Support account opening and maintenance processes for the Client base across EMEA region.
  • Engaging with both Clients and internal stakeholders.
  • Document issuance, validation and execution for Clients account openings across multiple jurisdictions.
  • Execution of Client’s subsequent maintenance requests on their account base.
  • Performing a complete review and due diligence of the documentation ensuring all documents provided are in order as per the country of account opening and in line with all legal and regulatory requirements.
  • Attending to regular conference calls with Customers to provide updates on the account opening status guidance for the completion of documentation as required.
  • Updating of documentation and processing status in the inventory database as per clearly defined processes.
  • Building relationships around the EMEA branch network, initiating changes as deemed appropriate to improve cycle times / improve the Client experience.

 

Desired Skills:

  • Approx. 2 – 3  years of professional banking experience within cash management and trade finance services.
  • Full working proficiency in English.
  • Client relationship management, customer communication skills (large corporate clients).
  • Experience of working in a process driven, documentation or legal environment.
  • Client on-boarding experience preferable.
  • Experience in Documentation Review, Legal or KYC space.
  • High level of motivation and organizational skills.
  • Excellent interpersonal skills.
  • Positive and dynamic attitude to work.

 

We offer:

  • Competitive salary.
  • Possibility to work in an international, fast paced environment of professional business area.
  • Participation in interesting projects with Clients.
  • Attractive benefits.
Osoby zainteresowane prosimy o wstawienie do swojego CV zgód zawartych w pkt 1 i 2 poniżej. Trzecia zgoda ma charakter opcjonalny.

1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści załączonego CV oraz dodatkowych danych dobrowolnie podanych przeze mnie w procesie rekrutacyjnym, przez Relyon Recruitment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. oraz Relyon IT Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., obie z siedzibą w Warszawie 02 – 583, przy ul. Wołoskiej 9, w celu przedstawiania ofert dotyczących zatrudnienia oraz przeprowadzania procesów rekrutacyjnych.

2. Wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych osobowych klientom Relyon Recruitment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. oraz Relyon IT Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., obie z siedzibą w Warszawie 02 – 583, przy ul. Wołoskiej 9, na potrzeby prowadzonych procesów rekrutacyjnych.

3. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Relyon Recruitment Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. oraz Relyon IT Services Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., obie z siedzibą w Warszawie 02 – 583, przy ul. Wołoskiej 9, w celach marketingowych polegających na wysyłaniu na wskazany przeze mnie adres e-mail newslettera.

Współadministratorami danych osobowych są Relyon Recruitment Sp. z o.o. Sp.k. i Relyon IT Services Sp. z o.o. Sp.k. Pełną treść obowiązku informacyjnego znajdziesz w naszej polityce prywatności

Informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać przesłana za pośrednictwem strony internetowej tutaj lub wysłania na adres e-mail: rodo@relyon.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.