Oferty pracy

Senior Technical Support Analyst

Region Kraków
Branża IT Services
Wynagrodzenie od 14 000 do 16 000 zł netto + VAT na B2B
Nr referencyjny KRK/AD/SP
Poleć » Znajdź inne oferty pracy »

Informacje o projekcie

Lokalizacja: Kraków.

Branża: Turystyczna/Lotnicza.

Czas trwania projektu: 12 miesięcy z możliwością przedłużenia.

Forma współpracy: preferujemy kontrakt B2B, ale jesteśmy również otwarci na inne formy zatrudnienia.

Stawka: do 12 000-18 000 zł netto + VAT na B2B. (zależne od doświadczenia)

 

Opis:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za łączność między właścicielami aplikacji i produktów, będzie adresować zapytania/problemy klientów za pośrednictwem systemu przepływu pracy. Będzie obsługiwał scentralizowany kontakt dla zespołów wsparcia klienta SHS 1 i 2.

Identyfikowanie i proponowanie priorytetów w zakresie wad i ulepszeń w celu zwiększenia zadowolenia klienta z produktu i wsparcia.

 

 

Wymagania:

– znajomość Linux/Unix.

– podstawowa wiedza DB.

– znajomość SQL, ITIL.

– znajomość Pearl/Python.

– jakiekolwiek doświadczenie w zakresie narzędzi ITSM.

– podstawowa wiedza na temat MQ.

– znajomość narzędzi Autosys / Any Job scheduler exp.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania, znajdujący się na górze strony.

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.).”

Bardzo dziękujemy za wszystkie aplikacje. Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.