Oferty pracy

Customer Service Representative with Italian/Dutch/ French

Region Kraków
Branża e-Commerce
Nr referencyjny AG/CS/RPO/2018/KRA
Znajdź inne oferty pracy »

Customer Service Representative is responsible for handling customer queries (phone, e-mail and chat) and supporting individual and business clients in both incoming and outgoing communication.

We expect you to be:

  • fluent in Italian/ Dutch or French, both verbally and written
  • good English
  • University degree (min. Bachelor’s degree)
  • accuracy and ability to work to tight deadlines
  • excellent with MS Office
  • able to multi-task and prioritize activities

We will provide you wih:

  • competitive conditions of employment, full time contract
  • professional development  in international and team-oriented work environment
  • benefits system (card MultiSport, group insurance etc.)
  • daily use of English as a corporate language, and Italian/ Dutch or French, in communication with customers
  • work in the office between the hours of 9-17
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania, znajdujący się na górze strony.

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.).”

Bardzo dziękujemy za wszystkie aplikacje. Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.