Oferty pracy

Help desk with German and English

Region Katowice
Branża SSC / BPO
Nr referencyjny HD/GER/KAT/AGRZ
Znajdź inne oferty pracy »

Responsibilities:

  • First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users with regards to their hardware and software related issues
  • Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and responded to in a timely manner, in line with agreed SLA’s; provision of timely communications and maintenance of ownership until closure
  • Identify service improvement opportunities to key service management stakeholders

 

Desired skills:

  • Excellent written and oral skills of German min. C1
  • Very good command of English language min. B2
  • Willingness to work on shifts
  • Interpersonal and team building skills

 

We offer:

  • Attractive salary
  • Working in an international and multicultural environment
  • Development and promotion opportunities
  • Benefits (Multisport Card, private health care, life insurance, lunches)

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania, znajdujący się na górze strony.

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.).”

Bardzo dziękujemy za wszystkie aplikacje. Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.