Oferty pracy

Asystent Kontroli Dokumentów QA

Region Wrocław
Branża SSC / BPO
Nr referencyjny AAQ/WRO/2017
Znajdź inne oferty pracy »

Opis Stanowiska

  • umowa o pracę na czas określony (6-12 miesięcy) z możliwością przedłużenia.
  • praca w zmianach 7:00 – 15:30 i 14:00 – 22:00
  • prowadzenie i administrowanie kontrolowanymi dokumentami i dokumentami w elektronicznym systemie zarządzania dokumentami.
  • przegląd dokumentów.
  • administrowanie ustawieniami i danymi treningowymi (kody i role treningowe) dla kontrolowanych dokumentów
  • administrowanie ustawieniami użytkownika w elektronicznym systemie zarządzania dokumentami: Author Helpdesk.

 

Oczekiwania

  • 2-3 doświadczenia w obszarze kontroli dokumentów QA
  • stopień naukowy, techniczny lub administracyjny.·
  • doświadczenie w firmach certyfikowanych zgodnie z normą ISO 9001 lub ISO 13485.·
  • doskonałe umiejętności obsługi komputera, w tym Microsoft Office, pierwsze doświadczenie z elektronicznym systemem zarządzania dokumentami
  • dobra znajomości języka angielskiego, niemiecki będzie atutem·
  • silne umiejętności organizacyjne.
  • zorientowanie na klienta
  • dokładność
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania, znajdujący się na górze strony.

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.).”

Bardzo dziękujemy za wszystkie aplikacje. Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.